SHOPING INFORMACIJE

Kako da naručim?

Uz svaki proizvod stoji ikona „Stavi u košaricu“. U gornjem desnom dijelu stranice nalazi se ikona (pretvara se u prozorčić) „Košarica/Artikli“ koja daje uvid u stanje Vaše košarice. Klikom na ikonu „Košarica“ otvara se pregled odabranih proizvoda i ukoliko ste zadovoljni izborom ili jednostavno želite završiti kupovinu, kliknite ikonu „Blagajna“, ispunite obrazac i naručeni proizvodi biti će Vam isporučeni u najkraćem mogućem roku. 

Kako reklamirati i uraditi povrat?

Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju neispravne ili robe s greškom u zakonski propisanom roku . Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: info@carea.ba nakon čega će Prodavatelj e-mailom ili telefonski uputiti Kupca o daljnjem postupanju. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos ukoliko nije moguće realizirati zamjenu. Prodavatelj ne uvažava Kupcu pravo na reklamaciju u slučaju da je roba: oštećena nestručnim rukovanjem ili upotrebom; da je roba evidentno korištena i ispravna ili djelomično potrošena i ispravna; oštećena jer se Kupac nije pridržavao uputa za korištenje; oštećena mehanički fizičkim putem.

Reklamaciju je moguće izvršiti JEDINO ukoliko Kupac i računom i garantnim listom (za proizvode sa određenim periodom garancije) može dokazati da je roba kupljena u navedenom roku u web shopu CareA.

Da li je moja narudžba zaprimljena?

Obavijest o potvrdi narudžbe kupac će primiti na e-mail adresu navedenu u elektronskom obrascu.

Koliki su troškovi dostave?

Za narudžbe u vrijednosti do 80,00 KM poštarina iznosi 8,00 KM (PDV uključen).

Za narudžbe veće od 80,00 KM poštarina je besplatna!

Šta da radim ako primim oštećen ili pogrešan proizvod?

Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju neispravne ili robe s greškom u roku od 7 dana. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: info@carea.ba  nakon čega će Prodavatelj e-mailom ili telefonski uputiti Kupca o daljnjem postupanju. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos ukoliko nije moguće realizirati zamjenu. Prodavatelj ne uvažava Kupcu pravo na reklamaciju u slučaju da je roba: oštećena nestručnim rukovanjem ili upotrebom; da je roba evidentno korištena i ispravna ili djelomično potrošena i ispravna; oštećena jer se Kupac nije pridržavao uputa za korištenje; oštećena mehanički fizičkim putem.

Reklamaciju je moguće izvršiti JEDINO ukoliko Kupac i računom i garantnim listom (za proizvode sa određenim periodom garancije) može dokazati da je roba kupljena u navedenom roku na Stranici.

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas za Više informacija